niedziela, 29 listopada 2015

Jestem dzieckiem........

Dzieciak ze mnie... Niby 12 lat, a umiejętności życiowe (bo tak to nazwę) stoją w miejscu!Leżę teraz w pokoju i czuję wielki strach.. Nic nowego. Mój strach jest chyba tematem numer jeden tutaj! Boję się... całego tego życia w sumie.Jutro mam sprawdzian z Angielskiego. BOJĘ SIĘ! Nie czuję się na siłach.. Dziwne uczucie.... Moje życie w moich rękach.. Jaka presja.. Co robić? Co dalej?Co z Kubą już za nim tęsknie. Z nim mój humor jest lepszy. W domu, kiedy jestem sama popadam w smutki. Boję się... Najbliższe 4 dni będą takie odpowiedzialne.
Ta przyszłość jest taka niepewna, straszna, trudna! Jestem dzieckiem. Muszę się ogarnąć trochę. Najbliższe dwa filmy na kanale będą.. inne. Będę coś robić - będę czuć się ważna.. coś znacząca. Teraz mam jakiś taki zastój.. blokadę. Mam doła. Nie umiem. Już sama nie wiem co chcę tworzyć. Musiałabym ogarnąć pokój. Nie wiem. :( Chciałabym nagrać filmik,pokazać się.
Niech w końcu spadnie mnie jakaś dziwna siła, odwaga i moc! 
Pierwszy raz nie dam P.S. :) hyhy dziwne uczucie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz